Monday, March 29, 2010

.first day.


assalamualaikum....
hari ini buat kali
pertamanya saya drive cik city.
dari rumah ke johor.
muahahahahha!
sangat membanggakan diri sendiri hanya kerana pertama kali!
sebelum ini tidak mendapat peluang kerana
sentiasa ayah je nak drive.
ishhh2.. xbg chance langsung pada saya!
tetapi.. tadi ayah menyuruh saya yg drive!yehaaaa!
:)
dan...
ayah ibu drive kereta lain.
saya ditemani oleh budak bertuah aka apit.
dia gasak tido dan saya memandu dengan tenang tetapi laju.
:D ngeeeeeeeee~
walaupun hujan yang lebat+guruh2, tetap selamat.
alhamdulillah...
Tuhan masih sayang kan saya.
moga2 selepas ini saya akan sentiasa membawa dengan hati-hati
dan selamat dan baik!
:)



p/s: incik apis, selepas ini, ke jb jela ye kite? :D hehehehehhe...


with love, qaseh ~~

4 comments:

  1. OKAY, THIS IS TOTALLY A BIG NOT OKAY!!!
    YOU, YES YOU LEFT ME HERE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wanie, weekend ni aku nk majuk, balik uma pn zulilah! :P

    ReplyDelete
  2. wanie: haaaaaaaaa!itu yg pelik... sampai kl dlu baru sampai jb kan? :D hehehehe...rasie!>.<


    si kecil yg degil : saya membawa cik city ke tempat service ye? bukan p meronggeng. harap maklum. cik city mahu ihantarr ke puspakom la... jadi, ayah ku menyuruh ku mengdrive dia.
    hang mau majuk saje.. sebat kang! :p heheheh

    ReplyDelete
  3. hihihihihi...btw, nti aku anta a-an k?
    dah terlebih kilo dah dy tuh!
    kwn aku kate upah service is like rm3 je, aku tatau btul x! nti aku p survey

    ReplyDelete