Monday, March 22, 2010

calon!


attention! kepada semua manusia bergelar lelaki. di sini ku mahu senaraikan sedikit tentang criteria suami yang ku cari.
1) bertanggungjawab
2) beriman
3) penyabar dan menerima keluarga saya

4) rupa yang elok
5) pandai mengawal apa jua keadaan mengikut situasi
6) berkemampuan
7) bijak dan bekerjaya
8) berani
akan disambung pada warkah akan datang untuk
criteria yang lebih lengkap.
saya hendak mendirikan rumah tangga dengan cara yang baik.
serta dengan seorang yang sesuai dengan saya dan keluarga saya.
jadi... renung-renungkan lah.... :)


with love ,
qaseh ~~

2 comments:

  1. ha, rupa elok tu, meh sini aku refine kan! tau sgt taste ko:
    1)handsome
    2)putih/yellowish
    3)a hairy bear! muahahahahaha

    welcome to the journey of the centre of the heart!

    ReplyDelete
  2. handsome+putih itu yela...
    :D hehehheheheheheh,,,, i like! ;) hahahah!
    hairy bear tu utk rambot saje ye.. tempat len xmau!!!!!!!!! >.<
    muahahhahahahaahhaha!

    ReplyDelete