Wednesday, May 19, 2010

who cares? me? definitely NO.

salam..
halo2.. mic test! :D hihi~~
arni ari yg ntahla.kelakar pun ye gak...
even penat sbb byk bnda nk settle bile nk final exam ni...
temasuklah mslh2 org xpuas hati la, jeles ke ape, ntahla...
xtau pe mslh mereka ni~~
kesian tgk org cmni.....
mybe lack of attention kot?
ish3~~
alhamdulillah, aku dikelilingi org2 yg syg aku.... ;)

oppp... bebalik kpd topic ye!
tadi pagi, ak dpt tau ad org cm xpuas hati ngn aku...
dah tawar hati dgn aku....
tawar hati ye... sudah tentu da xsuke? tol x?
direct saje mereka kate....
baik.... jika itu yg mereka katekan...
sila la ye? ak kt cni xheran la...
nk tawar ke, masin, manis sgla...
yg pntg, ayah ibu family, sahabat2 ak ade...
klu korang rasa nk twr2 ke ape, tu korang punye pasal ye?
slma ni ak xde pun nk usik ke cuit korang ke..
sbb hormat as kawan...
now.. bile korang da kuakan statement cmtu, then fine...
i dont care at all~~
tbe2 xde angin sgla, kua statement cmtu...
sape yg angin ni? ak ke mereka?
jeles ke ape ni?
confius betol ni!
tapi.... xpela...aku maseh elok saje... :)
korang tgk ak pun hari2 muke happy pegi class...
mmg ak happy dgn sahabat aku, 2org tu...
so, xde mslh da...
if korang rase, ak ad wat slh ke ape, then, btau jela...
xya nk ckp blkg2 ni, xmatang lah kan?
semua manusia buat silap, gitu gak aku...
jd, pk2 la sendiri....
btw... korang dah cuit aku skli ni, sorry la ea?
things cant be same after this.....
ak dah xnk pndg blkg tgk muke korang yg selalu cm ntahla...
xsuke, btau direct ea? tu je.. sng...
baik~
setakat ini sahaja...
klu korang rase ni psl korang, nasib la ea?
sape suro cri psl ngn ak yg xsuke nk cri psl ngn org len??
sendiri cri pasal........
aku xheran korang xde dlm hdp aku...
fuhhhhh~~~



with love,
qaseh~~





2 comments:

  1. syg..org yg x blh tgk kite lebih,mmg slalu nk menjahanamkan diri kite..Tuhan syg kita,itu yg byk dugaan kan

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah sebab Tuhan lbh sygkan kita dr mereka... sbb tu Tuhan sntsa nk uji kita kan?
    syukur sy jumpe awak dgn fau~~ :)

    ReplyDelete