Monday, May 10, 2010

kan saya dah kate da.

setelah semalam diumumkan..
dia sudah kembali..
saya dah boleh agak dari awal sejak dia dikeluarkan.
dah kate dah, mesti dia akan kembali.
kan dah jadi semalam..:)
saya harap dia akan terus maju dan berjaya dengan apa yg dia ceburi.
doa sy sentiasa yg baik2 utk awak.
awak mesti buktikan kat semua yg awk boleh tau!
so xla nanti org nak mengata je awk.
yg penting, apa pun awk mesti buat ikut kata hati dan fikir dulu.
even kita susah utk bersua, tapi sokongan dari
saya sentiasa ade bersama awak.
:)
apa yang saya nak, awk berjaya..
awak dapat peluang kedua sbb semua org percaya dkt awk.
jadi, awk kena bekerja keras k?
saya sentiasa ade bersama awak!


jap3!
sape yg sy asyik sokong2 ni?
sape yg sy ckp kan ni?
pasal ape entry ni?
ermmm~~~
ni dia...
pasal dia ni yg sy sebot....
.
.
.
.
taraaaaaaaaaaaaaaaaaa.....




ahmad shahir zawawi.

No comments:

Post a Comment