Wednesday, April 14, 2010

my new SECRET ADMIRER. saya tak sangka!



kini...
saya sedari...
rupa nya ada sesuatu yang sering mengikuti saya..
sering ingin mendekati dirinya kepada diriku..
hati ini mula takut kerana sentiasa rasa ada saja yang mengekori..
tapi, masih berfikiran positif!
erm...
lalu, kehidupan diteruskan juga~
dia hilang sebentar......
tiba-tiba perasaan seperti diekori mula menghantui diri semula..
siapa dia sebenarnya?
mengapa dia sering mengekori aku?
apa yang dia mahu dariku? semua itu hanya ku bisikkan dalam diri..
setelah sekian lama ku berfikir..
akhirnya ku berjaya membuat satu keputusan..
lalu ku membeli sebuah hadiah untuknya tanpa mengetahui adakah itu
yang diminatinya atau dibencinya....
yang pasti hanya itu yang ku mahu beri padanya...
dengan harapan semoga engau pergi jauh dari hidupku..
dan jangan mendekati dan mengekori ku lagi....
cukuplah selama ini engkau menyusahkan diriku dan menghantuiku....
wahai secret admirer ku...
berhentilah...
aku masih sayangkan nyawaku~
pergilah engkau terbang ke tempat lain yg lebih layak untuk engkau...
dan jangan ggu manusia lagi...
pergilah....
aku rela lepaskan engkau pergi dan jangan kembali...
aku sanggup tiada secret admirer seperti engkau lagi
daripada aku terpaksa mengeluarkan duit ku setiap bulan utk membeli
cenderahati untuk kau...
pergilah....
daku rela bersendiri...
terima kasih untuk segalanya selama ini~
kenangan yg engkau berikan...
terima kasih.. dan...
jangan kembali lagi.....
lepaskan diri ku dari cengkaman mu....



wahai encik nyamuk~~







with love,
qaseh~~

6 comments:

  1. salam.angah..
    hihi~ comel la entry ni..ingat ape la td..anyway..jg kesihtn yer..

    ReplyDelete
  2. wanie : oohh..hadiahnye semestinya la RIDSECT favorite ayah!yg bau dy bacin. botol wane merah! muahahahha....

    ReplyDelete
  3. k.ila : heheheh~smlm kne gigit ngn dia, tu trus nk tulis tu! :D hehehe...
    akk pn sme, jg kshtan tu, beby skli! :) hihi

    ReplyDelete
  4. haaaaaaaaaaa! nyamok laki aku persilakan dy ggt, nyamok pmpn xmau!!!!!!!!!!!!!! huahahauaahaha

    ReplyDelete