Wednesday, April 21, 2010

bila angin tak berapa nak sepoi-sepoi melalui minda ku~

manusia seperti saya memang kurang kerja.
walaupun hakikatnya belambak-lambak kerja!
jadi, mari lakukan aktiviti mengjujurkan diri~
on your mark...
get set.....
GO~~~



1. Bekas kekasih saya adalah :
= lelaki yang mendakwa dirinya ramai peminat wanita.apakah?

2. Saya sedang mendengar :
= kasih antara kita. :) lagu ye!

3. Mungkin saya patut :
= kemas bilik yang dah mcm tongkang pecah.*buku sepah2!

4. Saya suka :
= karaoke dan lee min ho~~

5.Sahabat-sahabat baik saya :
= sengal+gile meroyan+baik+best! saya syg mereka.

6.Saya tak paham :
= kenape sy xkawen lagi sampai sekarang. apakah?

7.Saya kehilangan:
= kegilaan malam ni sebab perut terlalu kenyang. haha!

8.Ramai yang berkata :
= saya fragile~

9.Makna nama saya :
= siti : PUAN
= khazira : PILIHAN YANG TERBAIK
p/s : siapa yg memiliki sy mmg bertuah! hahah! (perasan)

10.Cinta itu adalah :
= sesuatu yang susah nak dikecapi.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= saya tinggal seorang sekarang ni!

12.Saya akan cuba :
= belajar sungguh-sungguh! utk mendapatkan diploma in TESL!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= sampai bila-bila~~

14.Telefon bimbit saya :
= sedang digunakan sbb ibu sy call.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= tgk handphone if ade msg~~tp,x ade pun. T___T

16.Saya paling meluat apabila :
= org cakap panjang2 tp xde motif!

17.Pesta/Parti adalah :
= meroyan dan gembira saje.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= segala jenis kucing yg ade~

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= ketika saya di sekolah menengah.

20.Hari ini :
= duduk di rumah sorang dan bosan.

21.Malam ini saya akan :
= tgk DVD sampai saya ngantok dan tido.

22.Esok pula saya akan :
= pegi classes then berkaraoke! yeahhh!

23.Saya betul-betul inginkan :
= seseorang itu di sisi saya.

24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
= nampak mcm bersih muke ni~tp, ade gak pimples~~ dush2*

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= hobi: membeli-belh. jd, membeli belah la jwbY!

26.Makanan Barat atau Jepun :
= barat itu sedap seperti, ITALIAN. fav sy! :)

27.Bilik yang terang atau gelap:
= gelap utk sy tenangkan perasaan.

28.Makanan segera adalah :
= tidak elok utk kesihatan ye qaseh~


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= okay, bye~~

30.Siapa yang anda nak Tag?

= sesiapa yg nak buat, amekla. sila copy and paste saje.

2 comments:

  1. salam angah..
    siht? hehe~ betul2 jujur ni..anyway my dear, jg diri yer...
    wslm..take care!!

    ReplyDelete
  2. wsalam... angah semakin elok skng ni.. :)
    insyaallah.. akktu jage baby baik2 tau!
    ;)

    ReplyDelete